Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Livsstil, mote, skjønnhet, helse og velvære

Livsstil, mote, skjønnhet, helse og velvære Her kan vi dele erfaringer om helse, trening, slanking, røykeslutt, mote og mye annet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.05.16, 01:29
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 2,224
Talking Starter mitt nye liv nå...

Torsdag er en fin dag å begynne å gå ned i vekt og bli sunnere og slankere...

Så - da var det på'n igjen med lavkarbo og jeg skal ned maaaaange kilo og skal klare det. Har fikset det før så da skal jeg nok fikse det igjen.

Har vært hos legen og alle blodprøver er fine (bortsett fra litt forhøyet kolesterol, men det går seg nok til og jeg tar medisiner for det og har gjort det i flere år) så da er det bare å hoppe i det.

Jeg har 30 kg å gå ned... og tenker at det skal jeg få til i løpet av 9 mnd. Har gjort det før og kan gjøre det igjen tenker jeg.

Og med denne tråden så har jeg på en måte forpliktet meg litt føler jeg. Og så har jeg et par venninner som heier på meg på FB... da må det jo bare bli bra! :)
Gammel 19.05.16, 13:44
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard

Stå på! Jeg har troen på deg You can do this!
Svar med sitat
Gammel 19.05.16, 14:31
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,362
Standard

Stå på! Dette går fint. Jeg heier på deg!
Svar med sitat
Gammel 19.05.16, 16:38
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Takk Bira og Romerinne

Første dagen har gått veldig bra i hvert fall. Sitter akkurat nå og lader opp til å lage meg en middag og før i dag har jeg spist en avokado til frokost og en salat med kylling, skinke, paprika og egg til lunsj.

Drikker bra med vann, det har jeg vært flink til i mange uker allerede nå. Så har i hvert fall en greit utgangspunkt og gleder meg til fortsettelsen.

Veide meg i dag tidlig og jeg har gått ned 2 kilo siden siste veiing, og det er en lettelse, for jeg har følt at jeg bare går opp og opp og opp selv om jeg har spist mye bedre i det siste. Nå veier jeg det samme som jeg begynte med da jeg startet på "vannvogna".
Gammel 19.05.16, 17:57
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,404
Standard

Jeg kan heie her, jeg.
Gammel 19.05.16, 18:05
Sprett Sprett er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 417
Standard

Heia for deg
Svar med sitat
Gammel 20.05.16, 21:14
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Tusen takk

Dag to og det er fortsatt enkelt, bortsett fra at magen min har blitt skikkelig sint. Jeg vet ikke helt hva som skjer, men hver gang jeg starter lavkarbo så setter magen i gang med å krangle skikkelig med meg.

Jeg håper det bare er at den ikke er vant til å få god og riktig mat regelmessig og at det går over i løpet av ganske kort tid.

Jeg tenkte litt på om jeg kan reagere på avokado, for det spiste jeg til frokost både i går og i dag og fikk skikkelig knip en stund etterpå. Men så reagerte magen sånn på blandet salat jeg spiste til lunsj også.

(Vil ikke ha den tickeren i signaturen min så jeg limer den heller inn her og så kan jeg oppdatere den med jevne mellomrom - når det er noe nytt ... )

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:44.