Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Livsstil, mote, skjønnhet, helse og velvære

Livsstil, mote, skjønnhet, helse og velvære Her kan vi dele erfaringer om helse, trening, slanking, røykeslutt, mote og mye annet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 17.03.16, 14:29
Ingse Ingse er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 97
Standard Blå shampo

Heisann, jeg lurer på om det er noen her som bruker blå shampo for mørkt hår? Jeg er desperat på leit etter blå shampo for mørkt hår, men jeg ser ikke ut til å finne noe. Noen her som vet om noen slike shampoer? Jeg finner bare for blondt hår
Svar med sitat
Gammel 26.03.16, 15:25
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,913
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ingse Vis post
Heisann, jeg lurer på om det er noen her som bruker blå shampo for mørkt hår? Jeg er desperat på leit etter blå shampo for mørkt hår, men jeg ser ikke ut til å finne noe. Noen her som vet om noen slike shampoer? Jeg finner bare for blondt hår
Jeg forstår visst ikke helt hva du mener med "blå shampo"? Jeg har hørt om blå shampo for grått hår, for å unngå gulskjær. Er det en shampo som gir blått hår du ønsker? Det vet jeg ingenting om i så fall.
Svar med sitat
Gammel 29.03.16, 21:54
Ingse Ingse er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 97
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Krølle Vis post
Jeg forstår visst ikke helt hva du mener med "blå shampo"? Jeg har hørt om blå shampo for grått hår, for å unngå gulskjær. Er det en shampo som gir blått hår du ønsker? Det vet jeg ingenting om i så fall.
Jeg tenker på shampo som skal gjøre slik at man ikke får det "rød" skjeret i farget hår (når man har farget det kaldt, og skal holde det slik. For har pleid å få det det varme skjeret i håret etter en stund hver gang jeg har farget det kaldt. Jeg har opprinnelig veldig kald brun farge på håret, så skjønner det ikke helt). Har hørt at det skal være en slik shampo for mørkt hår også, men jeg finner bare for blondt hår.
Svar med sitat
Gammel 03.04.16, 14:34
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,913
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ingse Vis post
Jeg tenker på shampo som skal gjøre slik at man ikke får det "rød" skjeret i farget hår (når man har farget det kaldt, og skal holde det slik. For har pleid å få det det varme skjeret i håret etter en stund hver gang jeg har farget det kaldt. Jeg har opprinnelig veldig kald brun farge på håret, så skjønner det ikke helt). Har hørt at det skal være en slik shampo for mørkt hår også, men jeg finner bare for blondt hår.
Ok da forstår jeg. Har hatt nøyaktig samme problem som du, veldig irriterende! Jeg spurte frisøren min om hjelp / råd. Hun sa det blir sånn etter en stund, når fargen falmer litt, av diverse kjemiske årsaker, og det var umulig å unngå. Hun foreslo ingen shampoo, men hun prøvde å blande fargene litt annerledes. Det ble kanskje litt bedre, men ikke helt bra. Nå har jeg sluttet å farge håret, så det problemet er over for min del.

Kanskje det beste er å høre med frisøren din neste gang?
Lykke til! :-)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:48.