Livsstilsguiden Forum

Livsstilsguiden Forum (http://www.livsstilsguiden.no/forum//index.php)
-   Forumet (http://www.livsstilsguiden.no/forum//forumdisplay.php?f=9)
-   -   PM på vietnamesisk (http://www.livsstilsguiden.no/forum//showthread.php?t=13644)

Romerinne 01.06.17 00:19

PM på vietnamesisk

Da jeg logga meg inn nå så jeg at jeg hadde fått en PM. Da jeg sjekka var det fra en av disse vietnameserne som spammer ned forumet. Vedkommende ønsket meg bra shopping, ellers vites ikke hva innholdet var. Ut over at det var ønskelig at jeg gikk videre til en facebookside. Det var til og med bedt om lesebekreftelse på PM. Noen andre som har fått lignende?

Mojo* 01.06.17 00:43

Jeg har fått en PM med fin snirkelskrift som jeg ikke skjønte bæra av.Jeg sletta den. Har ikke fått noen ny etter det.

MALU 02.06.17 09:47

Jeg prøver å banne de etter som jeg ser de, men ser at de er inne om nettene og da greier jeg ikke alltid å få det med meg. Har fått sånne pm'er jeg også. Irriterende dritt!

MALU :heia:

Mojo* 02.06.17 10:07

Det går fint. Slettet den kjapt. Det var bare den ene, så det er ikke det største problemet det. Jeg turte ikke åpne linken i tilfelle det fulgte med "smådyr".

Terra_ 02.06.17 12:24

Sitat:

Opprinnelig postet av Mojo* (Innlegg 148439)
Jeg har fått en PM med fin snirkelskrift som jeg ikke skjønte bæra av.Jeg sletta den. Har ikke fått noen ny etter det.

Samme her ;-)

Alexx 02.06.17 17:27

Jeg har fått 2 stk, sist jeg var og sjekket. Vet ikke om det har kommet flere etter det. Men de har jo gitt seg med den verste spammingen da i det minste.

Mojo* 14.06.17 16:11

Kan gjerne være litt obs på disse luringene. Det er noen i Vietnam som har prøvd å logge seg inn på epostadressa mi ifølge Microsoft. Den / de hadde ikke greid å knekke passordet.

Romerinne 17.06.17 12:03

Sitat:

Opprinnelig postet av Mojo* (Innlegg 148565)
Kan gjerne være litt obs på disse luringene. Det er noen i Vietnam som har prøvd å logge seg inn på epostadressa mi ifølge Microsoft. Den / de hadde ikke greid å knekke passordet.

Flott med advarsler! Har heldigvis ikke opplevd akkurat det. Men får beskjed hver gang jeg har logget med inn på min egen mail fra en PC jeg vanligvis ikke bruker.

Mojo* 17.06.17 14:19

Sitat:

Opprinnelig postet av Romerinne (Innlegg 148574)
Flott med advarsler! Har heldigvis ikke opplevd akkurat det. Men får beskjed hver gang jeg har logget med inn på min egen mail fra en PC jeg vanligvis ikke bruker.

Det er det samme her. Har vært mine egne pålogginger de har varslet om.
Men plutselig var det et forsøk på pålogging fra Vietnam. Der har ikke jeg vært. Så det er en liten tjuvradd som har forsøkt seg.

Terra_ 18.06.17 22:17

Sitat:

Opprinnelig postet av Mojo* (Innlegg 148565)

Enda godt de ikke greide det! Ja, sånt er sannelig skummelt!

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:36.