Livsstilsguiden Forum

Livsstilsguiden Forum (http://www.livsstilsguiden.no/forum//index.php)
-   Intuisjon og klarsynthet (http://www.livsstilsguiden.no/forum//forumdisplay.php?f=51)
-   -   Hvordan ser du ut? Evita "ser" det.. (http://www.livsstilsguiden.no/forum//showthread.php?t=13345)

Krølle 12.10.16 17:19

Hvordan ser du ut? Evita "ser" det..

Sommeren 2013 kjørte Evita en synsk seanse hvor hun faktisk beskrev utseende til mange av oss på forum. Mange av oss ble både fascinert og overrasket over hvor godt hun traff! Det var ganske så spesielt... :lykkestov:

Jeg har spurt snille Evita om en ønskereprise, og hun har svart JA!

Hun har det ganske travelt for tiden, så jeg vet ikke når hun får tid.
Jeg vet heller ikke om du som vil bli sett, må være her samtidig som hun er her og jobber med det.
Evita, kan du si noe om det? Hvordan gjør vi dette rent praktisk?

For å få en liten smakebit, så titt gjerne innom her, se helt på slutten av tråden.
http://livsstilsguiden.no/forum/showthread.php?t=11923

Evita 12.10.16 19:59

Sitat:

Opprinnelig postet av Krølle (Innlegg 144233)
Sommeren 2013 kjørte Evita en synsk seanse hvor hun faktisk beskrev utseende til mange av oss på forum. Mange av oss ble både fascinert og overrasket over hvor godt hun traff! Det var ganske så spesielt... :lykkestov:

Jeg har spurt snille Evita om en ønskereprise, og hun har svart JA!

Hun har det ganske travelt for tiden, så jeg vet ikke når hun får tid.
Jeg vet heller ikke om du som vil bli sett, må være her samtidig som hun er her og jobber med det.
Evita, kan du si noe om det? Hvordan gjør vi dette rent praktisk?

For å få en liten smakebit, så titt gjerne innom her, se helt på slutten av tråden.
http://livsstilsguiden.no/forum/showthread.php?t=11923

Helt greit :) Jeg gjør det gjerne :heia:
Mye triveligere å ha en slik tråd en en der det blir så mye negativt som noen andre plasser her på forumet :)
Her skal vi bare ha det morsomt :)
Dere andre kan også se Hvordan ser jeg ut f.eks? :)
Nei, hva skal jeg si ?:) Det kommer bare av seg selv. Jeg blir bare påkobla, så plupper det opp det jeg skal si, så ser jeg dere, og føler dere.
Noen ganger ser jeg klærne dere har på, noen ganger hvor dere er, noen ganger vil personligheta igjennom. Det er egentlig samme sak som i en annen tråd der jeg prøvde de samme evnene på å se litt fretid /nåtid - eller hva det var. Den tråden forsvant for meg. Husker ikke hvor den var lagt.
Jeg tror jeg har tatt feil engang når jeg så utseendet på en kunde på spåtelefonen, så jeg KAN misse.
Jeg svrer når jeg har tid, så bare spør ivei :)
klem fr Evita <3

Salvie 12.10.16 20:02

Helt rett på meg,- bare at jeg ikke har krøller, men litt fall :-)

SummerTime 12.10.16 20:05

Så spennende Evita. Jeg var ikke med på forrige "seanse" tror jeg,derfor hadde det vært veldig spennedne om du kunne beskrive meg og litt av det som er rundt meg ;)

Evita 12.10.16 20:44

Sitat:

Opprinnelig postet av SummerTime (Innlegg 144278)
Så spennende Evita. Jeg var ikke med på forrige "seanse" tror jeg,derfor hadde det vært veldig spennedne om du kunne beskrive meg og litt av det som er rundt meg ;)

Du hr så skummelt bilde av deg her, at jeg blir helt forstyrret :)
Jeg vetat det ikke er slik du ser ut, men blikket har festa seg i det:)
Jeg får opp at du er mørk, men ikke utenlandsk. Et meget intenst blikk, Altså vakkert og dypt. Får opp brune øyne, men de kan være mørk, brungrønne også. Du ser ikke skandinavisk ut,
Under 1.70, 1.60 kanskje. Fatter ikke hvorfor jeg får opp t du er litt lubben, når du egentlig er slank :)
og du er yngre enn jeg trodde. Under 35?
Du er ei festlig og hyggelig dame. Du er i et forhold med en snill mann. Hvis du ikke er det, så kommer du til å bli det, for han ligger i auraen din. Lurer på om han er lys i utseende også.

Evita 12.10.16 20:46

Sitat:

Opprinnelig postet av Salvie (Innlegg 144276)
Helt rett på meg,- bare at jeg ikke har krøller, men litt fall :-)

Jeg pleier å kalle alt for krøller :)
Skal lære meg afro og korketrekkere :)

Noor. 12.10.16 20:49

Meg traff du 100% på sist;-) Men du kan godt få prøve igjen:-)

Salvie 12.10.16 20:51

Sitat:

Opprinnelig postet av Evita (Innlegg 144296)
Jeg pleier å kalle alt for krøller :)
Skal lære meg afro og korketrekkere :)

Du er veldig flink- du fikk jo opp at jeg er kort også...under gjennomsnittet...en evt "partner" tar du kanskje litt feil på da utseendemessig :-)

Evita 12.10.16 20:57

Sitat:

Opprinnelig postet av Salvie (Innlegg 144299)
Du er veldig flink- du fikk jo opp at jeg er kort også...under gjennomsnittet...en evt "partner" tar du kanskje litt feil på da utseendemessig :-)

Nix :))) Slett, halvlangt hår. Vakker. Slank og et nordisk utseende. Blå øyne, ganske smalt ansit. Blid og positiv. Sporty, men ikke sikkert personen driver med direkte sport forde. bare aktiv. Jeg ser denne personen veldig tydelig :) Ser klærne og en parkeringsplass og en bil. Parkeringsplassen kn være utenfor en privat garage. Vindjakke. Dene er ikke mørk, og lys dongeribukse tror jeg, Joggesko. Så d kan det ikke være så kalt :)

Salvie 12.10.16 21:00

Sitat:

Opprinnelig postet av Evita (Innlegg 144301)
Nix :))) Slett, halvlangt hår. Vakker. Slank og et nordisk utseende. Blå øyne, ganske smalt ansit. Blid og positiv. Sporty, men ikke sikkert personen driver med direkte sport forde. bare aktiv. Jeg ser denne personen veldig tydelig :) Ser klærne og en parkeringsplass og en bil. Parkeringsplassen kn være utenfor en privat garage. Vindjakke. Dene er ikke mørk, og lys dongeribukse tror jeg, Joggesko. Så d kan det ikke være så kalt :)

Hm joda,- veldig mye sport, men personen er mørk. :-) og er bilen hvit?

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:37.