Livsstilsguiden Forum

Livsstilsguiden Forum (http://www.livsstilsguiden.no/forum//index.php)
-   Singeltråden (http://www.livsstilsguiden.no/forum//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Til og fra (http://www.livsstilsguiden.no/forum//showthread.php?t=14004)

Kamo 15.04.18 14:22

Til og fra

Vet ikke riktig hvor jeg skal poste dette, men må få fyre løs :( :( :(

Nå har en ex kontaktet meg på fb og insta noe som gjør meg dritt forbanna! Veldig hyggelig fyr, ikke det, men venner på fb igjen? Vi har vært det et par ganger tidligere og det kan virke som jeg sklir inn og ut vennelista hans parallelt med at han sklir inn og ut av forhold.
Glem det - nå er det nok!
En annen jeg var sammen med tok meg inn og ut av vennelista si hele seks ganger og jeg valgte likevel og gå inn i forhold med han! Jeg har kanskje ikke brydd meg så mye om det tidligere nettopp fordi fb ikke betyr så mye for meg, men nå slår det meg at det betyr en hel del for dem slik de holder på(behandler meg).
Glem det - nå er det nok!
Insta er åpen men fb er stengt, så ferdig med den saken :snurt:

Mojo* 15.04.18 15:41

Det er helt riktig av deg å være streng og sette grenser.
Dessuten er det et kjent fenomen for meg også. Mistenker sterkt at det har noe med dagsformen til eksen å gjøre. Har han det bra, så er han vekk. Har han det dårlig, så er han plutselig tilbake. Hvem gidder det der da ?

Kamo 15.04.18 18:08

Sitat:

Opprinnelig postet av Mojo* (Innlegg 154061)
Det er helt riktig av deg å være streng og sette grenser.
Dessuten er det et kjent fenomen for meg også. Mistenker sterkt at det har noe med dagsformen til eksen å gjøre. Har han det bra, så er han vekk. Har han det dårlig, så er han plutselig tilbake. Hvem gidder det der da ?

Ja, har prøvd å snu situasjonen og tenkt hva hvis jeg la til en fyr på facebook for så å fjerne han som venn etter en stund, for deretter å spørre om venneforespørsel igjen - for så å fjerne fra lista , for så å sende venneforespørsel atter en gang!

Jeg hadde skammet meg for sånn tåpelig oppførsel, men det er det tydelig ikke alle som gjør. Jeg kjenner hele meg stritter i mot å legge til slike "venner" igjen, og den følelsen skal jeg respektere.

Mojo* 15.04.18 18:40

Sitat:

Opprinnelig postet av Kamo (Innlegg 154064)
Ja, har prøvd å snu situasjonen og tenkt hva hvis jeg la til en fyr på facebook for så å fjerne han som venn etter en stund, for deretter å spørre om venneforespørsel igjen - for så å fjerne fra lista , for så å sende venneforespørsel atter en gang!

Jeg hadde skammet meg for sånn tåpelig oppførsel, men det er det tydelig ikke alle som gjør. Jeg kjenner hele meg stritter i mot å legge til slike "venner" igjen, og den følelsen skal jeg respektere.

Gjør det som føles riktig for deg selv.
Av og på venner er lite å samle på. Det er ikke bryet verdt å legge til.
Jeg vet at for min del, de som er sletta - de er sletta. Det er tåpelig å legge til, slette, legge til,slette osv osv. Det holder med den første slettinga ;)

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:26.